Pisanje seveda ni nekaj, kar bi ležalo vsakomur, zato se velja zanesti na profesionalce, ki so mojstri lepih besed. Dostavite jim vse potrebne informacije in lahko ste prepričani, da bodo z njihovo pomočjo lahko oblikovali članek o čemer koli. Če radi pišete sami, pa imamo za vas nekaj nasvetov, kako napisati kakovosten članek.

1. Preden pričnete pisati, morate vedeti, za kakšen članek gre in kakšen je njegov namen. Prodajni članki se pišejo drugače kot tako imenovani SEO članki za spletno optimizacijo, torej se pozanimajte, kaj se od vas pričakuje.

2. Bo članek predstavljal izražanje osebnega mnenja ali naj bi šlo za neodvisen članek, ki podaja neodvisne informacije? Razlika med pisanjem v prvi ali v tretji osebi je pomembna.

3. Kje bo članek objavljen? Različni mediji imajo različne zahteve glede dolžine, uporabe podnaslovov, povzetkov, ključnih besed.

4. Komu je članek namenjen? Strokovne članke lahko seveda pišete le s področja, za katerega ste strokovnjak, še posebej pa morate biti na nivo pozorni, kadar so ti članki namenjeni strokovni javnosti. Takrat je potrebna največja preciznost. Če pokrivate splošne teme, pa je dobro vedeti, kdo jih bo prebiral – pišete za moške ali ženske, mlade ali stare, otroke, ljubitelje te ali one reči ali hobija?

5. Pridobite dovolj informacij. Najslabši so članki, ki postavljajo trditve, ne da bi se pri tem nanašali na dejanske podatke, ter članki, ki ponujajo zmote. Verjemite, da podatki na spletu niso vedno verodostojni. Vedno jih velja preveriti še kje.

6. Preden članek oddate, se prepričajte, da je napisan v zanimivem stilu, prav tako pa slovnično in pravopisno pravilen. Pozanimajte se, če bo članek pred objavo še lektoriran. V tem primeru ni težav, sicer pa ste za kakovost odgovorni povsem sami.

7. Bi radi pisali članke v tujem jeziku? Potem ga morate popolnoma obvladati, zagotovo pa ni dovolj le »šolski« nivo. Potrebno je spremljanje živega jezika, saj se v člankih uporablja besedišče in fraze, prav tako pa tudi okrajšave, ki jih drugje ni. Dobro morate torej poznati »živi jezik« aktualnega obdobja.